woensdag 12 december 2012

Het rondje van gisteren.

Dat was duidelijke een goed idee. Het was maar 3,5 kilometer, maar het begin is er! Aangezien mijn benen niet verschrikkelijk vermoeid aanvoelen, ga ik vanavond weer. Ik heb een wedstrijd met mezelf en mijn schoonmoeder. We gaan namelijk kijken wie de meeste kilometers maakt, maar het moeten er op z'n minst 35 zijn.

Nu klinkt 35 als niet zo veel, aangezien sommige renners die ik volg, dat op 1 dag lopen met een marathon, voor mezelf is het een mooi doel. Ik heb nog tot 11 januari en Runkeeper houdt het nauwkeurig bij voor me.

Nu ga ik niet alleen 35 km lopen om van m'n schoonmoeder te winnen hoor. Ik loop het meeste voor mezelf, maar dit is een mooie stok achter de deur.

Als ik de 35 km haal de komende 30 dagen, mag ik daarna een zo'n gave Nike legging voor mezelf kopen; als beloning. Ook wil ik heel graag een keer meelopen met WE RUN AMS, waar ik door Fieke en Francien, van www.girlslove2run.com, achter ben gekomen.

Overigens put ik sowieso erg veel energie en motivatie uit deze 2 meiden. Het enthousiasme, en de hulde aan beginners van gisteren, hebben mijn schoenen weer aangekregen. "Gewoon gaan" werkt natuurlijk het allerbeste, daar hebben ze gelijk in. Ze snappen dat de eerste keren het minst leuk zijn, maar ze hebben ook beloofd dat het beter wordt, dus we geven het een kans.

Vanavond gaan mijn Nike Free's weer aan, voor minstens 3,5 km en ga ik hard op weg naar het hardlopen echt leuk vinden.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten