dinsdag 11 december 2012

Ik heb al veel te lang niet...

Nu ik hier op dinsdagmiddag in m'n bed zit -ja, nu nog steeds-, realiseer ik me dat ik al een aantal dingen te lang niet gedaan heb.

Zo om maar goed met de eerste in huis te vallen: hardlopen. Diep van binnen voel ik me heel goed na een rondje hardlopen, maar ik heb er geen tijd en energie voor. Om hier wat aan te doen, ga ik straks hardlopen. De hond mag uiteraard mee, die wil vast wel!

M'n blog verdient ook een behoorlijke reeks excuses. Dus hierbij: sorry blog, het spijt me. Het spijt me dat ik te weinig tijd voor je heb. Ik beloof weer vaker te gaan schrijven over mijn simpele leventje.

Ook mijn kamer is hard aan een schoonmaak toe. Het is hier een grote kledingkast; een compleet drama, als ik mijn vriend mag geloven. Ik weet te vinden wat ik zoek, maar hij heeft gelijk als hij zegt dat je aan de andere kant van m'n kamer de vloer niet ziet.

Mijn hond verdient ook een goede wandeling. Tegenwoordig raffel ik z'n rondjes nogal af, dus om dat goed te maken, ga ik zo samen met hem hardlopen. Ik weet hoe fijn hij dat altijd vindt; lekker lang buiten en rennen.

Nog veel langer ben ik niet naar Groningen geweest voor drankjes en dansjes met mijn vriendinnetje. Niet alleen de drankjes en dansjes mis ik. Ook de warme chocomelk met slagroom, die naar net wat beter leek te smaken, samen met de smakeloze pasta. Het trappetje in het Noorderplantsoen, de AH, waar we altijd hetzelfde leken te halen, zelfs de vertragingen. De weg naar Almere leek altijd net wat minder erg naar een paar fijne dagen daar. De rit naar Groningen duurt vanaf deze week een uur korter dan voorheen, dus redenen in overvloed om weer eens een bezoekje te brengen aan Groningen. Zelfs met een halfuur vertraging ben ik nog eerder thuis dan voorheen.

Ook een echte dag vrij heb ik te lang niet gehad. Om precies die reden zit ik nu nog in bed. Ik heb uitgeslapen op een dinsdag. Ik ga straks hardlopen en daarna warme chocomelk drinken bij een vriendinnetje. Aangezien zij op de route van mijn rondje woont, hou ik daar misschien wel even mijn pauze.

Nu ik het in deze paar worden al 3 keer over hardlopen gehad heb, kan ik eigenlijk niet meer wachten, dus ga ik nu mijn hardloopkleding en m'n relatief nieuwe Nike free's aandoen en een rondje lopen met m'n liefste hondje.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten